LONDON

Takk for en fabulous tur vennen.

We ♥ Barcelona

Ååååh Barcelona er en fin by, og vi hadde det sååå fint! Byen tilbyr stortsett på alt man vil gjøre når man er på ferie, varme - strand - shopping - kultur - byliv, med andre ord, perfekt ferieby. En uke var vi i paradiset, og vi bodde i den store shoppinggaten opp fra plaza de catalunya, som var helt i sentrum, også tok vi taxi hver dag til stranden. Vi har vært her før alle sammen, så ble smålite sightseeing, mye solig og bading, og en del shopping (såklart).

BOQUERIA MARKET, et svært marked med alt mulig fra frukt, til smoothis, til godis - til en billig pris! Det var ikke et slikt skittent marked, det var kjempestort, og stilig! Du finner det midt i la rambla gaten, altså midt i sentrum.

♥ ♥

Dødsfin restaurant heelt nede på stranden som het Aqua, var super koselig og god mat, fint sted å avslutte uken på.

Må nevne den finefine kvelden vi hadde når vi dro til den magiske fontenen - først spiste vi middag ute på toppen av et stort (dødskult) kjøpesenter, hvor det var fullt av restauranter og superkoselig - når det ble mørkt gikk vi bort til fontenen, og det var virkelig såå fint, med masse musikk og farger, må oppleves.

En skikkelig fin uke. Selv om været hjemme har vært helt fabulous i hele sommer, var det så deilig å kunne legge seg på en skikkelig sandstrand(!!!), og bare ta det helt med ro.
Nå er det bare 6 dager (wæ!!!) til skolestart, så de siste dagene skal nytes på fullt!

Off to → Barcelona

See you there!!

Last in Copenhagen

Cycling and sightseeing...

Startet soldagen med å leie sykler til hele dagen, syklet til parken og spiste deilig frokost der. Så var det å finne seg frem på kartet (som er noe vi absolutt ikke duger til), men vi syklet ned til havnen, slottet, over til en annnen bydel, og fikk sett massse av København på en effektiv måte. Er såå glad for at vi leide de syklene, er jo perfekt i 0bakkerlandDanmark. Seint på kvelden var det hjem, og takk for denne gang med verdens beste jenter, siss og bestevenn ♥ Men nå er jeg sååå klar for Barcelona med familien på mandag, en uke med soool, badning, (shopping), og masse kos. Alle vennene har jo reist fra meg, så kan virkelig ikke vente. Og i tilegg har jeg levd uten mobilen min i over 1 døgn ettersom laderen min ble ødelagt, og tom for strøm på iphonen, dro å kjøpte ny -> passet ikke, kjempe gøy.

Tivoli

Tivoliiiii, selvfølgelig må man dit når man er i København. Vi dro på ettermiddagen, og var der til det stengte klokken 11, da fikk vi være der når det var mørkt og masse lys og koselig. Vi koste oss massse (på tross av at jeg er tidenes pyse på tivoli, og sto å holdt veskene på noen ting....), spiste middag inne på tivoliet, prøvde å vinne stooore sjokoladeplater (uten hell), kjøpte tivolisnop - det er noe for seg selv, ooog tok masse gøy. En veldig bra kveld i Copenhagen.

Copenhagen - Dag 1

Heihei!! Da var det tid for å blogge igjen, og som dere vet var jeg i København for 2 uker siden, og det var såå koselig, med verdens beste selskap av Frida og Marina. Tok mange mange bilder, så deler inn i forskjellige innlegg. København er en av de kosligste storbyene etter min mening, har alt, sjarmerende, fin og rolig. Shoppingmekka som vi virkelig benyttet oss av (litt for mye maybe), koslige smågater med resturanter over alt, havnen med båter og is, frokost i parken med rundstykker og bær (everyday), tivoliiiii (selvom jeg er tidenes pyse), men det beste må jo være syklene - sykkelveier som krysser store bilveier og egne trafikklys, nydlige bysykler med kurv - og dette ble selvfølgelig prøvd ut av oss alt sammen.

Show av turnskole midt i byen, var såå kult!!