Rde striper

Trench coat: H&M - Genser: Zara - Bukse: Topshop - Sko: Nike af1 - Ryggsekk: Urban Outfitters

White prettiness

Falt pladask for hvite negler for tiden, syns det er s frisk og fint. Har prvd OPI sin hvite som jeg ikke var helt fornyd med, gikk veldig lett av og ble stvete inni. Men ble derimot veeldig fornyd med Essie sin, sitter bra, og etter mange lag har jeg ikke sjangs til skrape den av (noe jeg er veldig flink til). Veldig fornyd med resultatet, selvom jeg er tidenes drligste til pfre.... Go white Essie!

White tiger

♥ Innekos

dette er digg. Seint opp fra sengen, lang frokost, tur med Bolten, ogs iiiingenting p planen - det er late sndagen sin det. Elsker sitte godt innpakket inne, nr regnet pser ned ute. Lagde meg nettopp en stor kopp te i den fiine nye koppen min fra kremmerhuset og oppkuttet mango (♥♥♥), ftt helt dilla p mango for tiden, men det er jo faktisk den beste frukten av alle mmmmh. N tenkte jeg lakke neglene mine helt hvite igjen, med ny neglelakk, s kan jeg vise dere i morgen.

Ha en fin kveld stinger, og tusen takk for fine kommentarer jeg har ftt i det siste!!

Antrekk 24.08

Kpe fra H&M - Genser fra BikBok - Bukse fra Topshop - Sko fra Nike

Some saturday inspiration...

Prettiness fromPinterest...

GOD HELG!!

Meg og gullet mittDa var frste uken med hverdagen tilbake over, skole og jobb p fullt, men er deilig komme i gang. N er jeg p vei opp til Victoria, som har bursdag i morgen (wii! hipp hipp hurra), blir en koselig kveld. S nsker jeg alle sammen en GOD HELG!

Black and yellow

Skjorte: Monki / Genser: Topshop / Bukse: Topshop / Sko: Fra Barcelona / Veske: vintage

# N I K E L O V E

Yiiii, klarer ikke vente med bruke disse nydlighetene fremover. Siklet etter de "tyggegummi" skona i flere mneder, de er s fine, og sitter som et skudd p foten. De svarte vil jeg nok bruke p trening og tur, men og mye ellers.Finally mine!!

Hr og vippe snakkis

One time Dip dye/Ombre, always Dip dye/ombre it is! For min del var en gang ombre, alltid ombre. N har jeg hatt det slik i 2r, og i gr tok jeg og fersket opp litt p nytt. Denne gangen tok jeg litt lysere enn jeg har pleid, fr har det gtt veldig naturlig inn, denne gangen ville jeg mer forskjell, og jeg er superfornyd.

P onsdag var jeg og tok vippeextentions for frste gang (w!!), jeg har hatt lyst til det lenge, og til slutt bygget jeg meg opp til faktisk ta det. Tok det hos beautytrend, i Olav Kyrres gate, og hun som gjorde det p meg var utrolig flink og st. Jeg var veldig opptatt av det ikke skulle bli for mye, det mtte se naturlig ut, og det syns jeg hun fikk til. S jeg er veldig fornyd, og det er bare s deilig (virkelig!!).

We ♥ Barcelona

h Barcelona er en fin by, og vi hadde det s fint! Byen tilbyr stortsett p alt man vil gjre nr man er p ferie, varme - strand - shopping - kultur - byliv, med andre ord, perfekt ferieby. En uke var vi i paradiset, og vi bodde i den store shoppinggaten opp fraplaza de catalunya, som var helt i sentrum, ogs tok vi taxi hver dag til stranden. Vi har vrt her fr alle sammen, s blesmlitesightseeing, mye solig og bading, og en del shopping (sklart).

BOQUERIA MARKET, et svrt marked med alt mulig fra frukt, til smoothis, til godis - til en billig pris! Det var ikke et slikt skittent marked, det var kjempestort, og stilig! Du finner det midt i la rambla gaten, alts midt i sentrum.

Ddsfin restaurant heelt nede p stranden som het Aqua, var super koselig og god mat, fint sted avslutte uken p.

M nevne den finefine kvelden vi hadde nr vi dro til den magiske fontenen - frst spiste vi middag ute p toppen av et stort (ddskult) kjpesenter, hvor det var fullt av restauranter og superkoselig - nr det ble mrkt gikk vi bort til fontenen, og det var virkelig s fint, med masse musikk og farger, m oppleves.

En skikkelig fin uke.Selv om vret hjemme har vrt helt fabulous i hele sommer, var det s deilig kunne legge seg p en skikkelig sandstrand(!!!), og bare ta det helt med ro.
N er det bare 6 dager (w!!!) til skolestart, s de siste dagene skal nytes p fullt!