Røde striper

Trench coat: H&M - Genser: Zara - Bukse: Topshop - Sko: Nike af1 - Ryggsekk: Urban Outfitters

White prettiness

Falt pladask for hvite negler for tiden, syns det er så frisk og fint. Har prøvd OPI sin hvite som jeg ikke var helt fornøyd med, gikk veldig lett av og ble støvete inni. Men ble derimot veeldig fornøyd med Essie sin, sitter bra, og etter mange lag har jeg ikke sjangs til å skrape den av (noe jeg er veldig flink til). Veldig fornøyd med resultatet, selvom jeg er tidenes dårligste til å påføre.... Go white Essie!

White tiger

♥ Innekos

Ååå dette er digg. Seint opp fra sengen, lang frokost, tur med Bolten, også iiiingenting på planen - det er late søndagen sin det. Elsker å sitte godt innpakket inne, når regnet pøser ned ute. Lagde meg nettopp en stor kopp te i den fiine nye koppen min fra kremmerhuset og oppkuttet mango (♥♥♥), fått helt dilla på mango for tiden, men det er jo faktisk den beste frukten av alle mmmmh. Nå tenkte jeg å lakke neglene mine helt hvite igjen, med ny neglelakk, så kan jeg vise dere i morgen.

Ha en fin kveld søtinger, og tusen takk for fine kommentarer jeg har fått i det siste!!

Antrekk 24.08

Kåpe fra H&M - Genser fra BikBok - Bukse fra Topshop - Sko fra Nike

Some saturday inspiration...

Prettiness from Pinterest...

GOD HELG!!

Meg og gullet mitt  Da var første uken med hverdagen tilbake over, skole og jobb på fullt, men er deilig å komme i gang. Nå er jeg på vei opp til Victoria, som har bursdag i morgen (wii! hipp hipp hurra), blir en koselig kveld. Såå ønsker jeg alle sammen en GOD HELG!

Black and yellow

Skjorte: Monki / Genser: Topshop / Bukse: Topshop / Sko: Fra Barcelona / Veske: vintage

# N I K E L O V E

Yiiii, klarer ikke vente med å bruke disse nydlighetene fremover. Siklet etter de "tyggegummi" skona i flere måneder, de er så fine, og sitter som et skudd på foten. De svarte vil jeg nok bruke på trening og tur, men og mye ellers. Finally mine!!

Hår og vippe snakkis

One time Dip dye/Ombre, always Dip dye/ombre it is! For min del var en gang ombre, alltid ombre. Nå har jeg hatt det slik i 2år, og i går tok jeg og fersket opp litt på nytt. Denne gangen tok jeg litt lysere enn jeg har pleid, før har det gått veldig naturlig inn, denne gangen ville jeg mer forskjell, og jeg er superfornøyd.

På onsdag var jeg og tok vippeextentions for første gang (wæ!!), jeg har hatt lyst til det lenge, og til slutt bygget jeg meg opp til å faktisk ta det. Tok det hos beautytrend, i Olav Kyrres gate, og hun som gjorde det på meg var utrolig flink og søt. Jeg var veldig opptatt av det ikke skulle bli for mye, det måtte se naturlig ut, og det syns jeg hun fikk til. Så jeg er veldig fornøyd, og det er bare sååå deilig (virkelig!!).

We ♥ Barcelona

Ååååh Barcelona er en fin by, og vi hadde det sååå fint! Byen tilbyr stortsett på alt man vil gjøre når man er på ferie, varme - strand - shopping - kultur - byliv, med andre ord, perfekt ferieby. En uke var vi i paradiset, og vi bodde i den store shoppinggaten opp fra plaza de catalunya, som var helt i sentrum, også tok vi taxi hver dag til stranden. Vi har vært her før alle sammen, så ble smålite sightseeing, mye solig og bading, og en del shopping (såklart).

BOQUERIA MARKET, et svært marked med alt mulig fra frukt, til smoothis, til godis - til en billig pris! Det var ikke et slikt skittent marked, det var kjempestort, og stilig! Du finner det midt i la rambla gaten, altså midt i sentrum.

♥ ♥

Dødsfin restaurant heelt nede på stranden som het Aqua, var super koselig og god mat, fint sted å avslutte uken på.

Må nevne den finefine kvelden vi hadde når vi dro til den magiske fontenen - først spiste vi middag ute på toppen av et stort (dødskult) kjøpesenter, hvor det var fullt av restauranter og superkoselig - når det ble mørkt gikk vi bort til fontenen, og det var virkelig såå fint, med masse musikk og farger, må oppleves.

En skikkelig fin uke. Selv om været hjemme har vært helt fabulous i hele sommer, var det så deilig å kunne legge seg på en skikkelig sandstrand(!!!), og bare ta det helt med ro.
Nå er det bare 6 dager (wæ!!!) til skolestart, så de siste dagene skal nytes på fullt!